أحدث مشاركة منشورة

قصص سكس محارم قصتى ملهاش نهايه الجزء التانى قصتى مع مرات خالى

منتديات حلمات
منتديات حلمات | النوادي | معرض الصور | المقالات | المدونات | متجر الملفات


قصتى حقيقيه كانت زوجت خالى تكبرنى ب 4 سنوات بس الاول كانت رفيعه عود فرنساوى على ابوه وده كان سبب اختيار خالى ليها بعد ما شاف عرايس كتير اوى كان دايما ينفر من اى واحده تزيد عن وزن 60 و لما شاف ميرفت وافق على طول كانت فرنساوى بجد و نظرا لقرب العلاقه بينها وبين امى كانت دايما عندنا فى البيت صيف وشتا واحنا عندهم باستمرار فى الصيف كانت تقعد معانا بحريتها لبس شفاف وخفيف عادى وبعد اول ولاده كانت ترضع قدامى عادى جدا كانت بتشوفنى اخ ليها وانا عمرى ما فكرت فيها غير زى اخت وبعد فتره سافرت 3 سنين وكانت فى الفتره دى خلفت عيل كمان وجسمها زاد بس بقت بطه بلدى بمعنى الكلمه يتمناها اى راجل فى الدنيا بس خالى لا المهم مع اول اجازه ليا بعد السفر جت تشوفنى وتسلم عليا وانا وانا بسلم عليها بصيت لجسمها باستغراب شديد لدرجه كل الموجودين لاحظوا وقعدوا يضحكوا ويقولو هوا الجواز كدا يعنى هى هتعمل ايه واوعى تقولها حاجه تضايقها مش هتبقى انت وخالك المهم قولتلها لا عادى بس انا مش قصدى انا بس بقالى فتره مش شوفتك ووحشتينى وكدا المهم شويه طلعت صدرها قدامى ترضع المولود التانى وكان كبير بحلمه كبيره بنى كاكاو كدا ولاول مره اشعر بالخجل وامشى من قدامهم فى استعجال على اساس انى هكلم اصحابى على النت وكدا تانى يوم روحنا احنا زورناهم وكان الجو حر وهى لابسه قميص نوم خفيف ومش لابسه ستيانه ولا اندر واول ما دخلت سلمت عليا وبوسه وحضن عادى وقتها حسيت زبى هيقف قولتلها انا هقف فى البلكونه اشرب سيجاره وضيعت وعدى اليوم وروحنا بس طول الليل فضلت افكر فيها وفى طيزها الكبيره ووسطها الملبن وصدرها المتروس المليان لبن و شعرها و كل حته فيها كان شعرها اسمر جميل وناعم ينزل لحد طيزها المهم نمت وانا احلم بيها وصحيت على صوتها عندنا فى البيت وكان زبى واقف على اخره وامى طلبت منها تصحينى علشان نفطر سوا ولما دخلت عندى يادوب ناديت عليا لفيت وشى ليها وانا زبى على اخره الا انها مجاش فى بالها ومديتش اهتمام زى ما تكون مشافتوش بس فطرنا ولاقيتها بتقولى الكمبيوتر عندى بايظ خالص ومش عارفه اكلم اخويا وكان اخوها فى احد البلاد العربيه بيشتغل طبيب قولتلها طيب هاجى معاكى واصلحهولك كمان قالتلى اوكى وطبعا مفيش حاجه فى الكلام ده لانه حصل كتير قبل كدا طلعنا وكان ابنها البكر نايم والصغير بينام على ايديها قولتلها لما الولد ينام اعمليلى قهوه قالتلى سكر زياده صح قولتلها برافو عليكى انك فاكره وفعلا بعد دقايق كانت غيرت هدومها وجابت القهوه وجات وكانت لابسه قميص قطن بيتى ومش لابسه ستيانه وحز الكيلوت كان باين فيه على طيزها الكبيره اوى قعدت معايا وانا اصلح الكمبيوتر وفضلنا نتكلم كتير وبدأت تشكى من خالى ومن معاملته المتغيره معاها وانه مش بقى يحبها زى الاول وعلى طول بره البيت يرجع يادوب على النوم وانه على طول يقفلها ويقولها جسمك وحش وانا بفكر اتجوز تانى وكلام من ده ولما بدأت تعيط حضنتها و حسيت انفاسها المولعه على صدرى وانا اتنهد واطبب على ضهرها وماسك ايديها بايدى ومره واحده قومت من جنبها لانى حسيت زبى هينفجر قولتلها اسف هدخل الحمام وارجع وهديت نفسى شويه ورجعت قولت ازود ثقتها فى نفسها وفضلت اقولها كلام ناعم وحلو وانتى موزه وهوا حد يطول واحده زى القمر طول بعرض ونضيفه زيك كدا طيب بزمتك مش بقيتى تتعاكسى فى الشارع دلوقتى اكتر ولا لا قالتلى فعلا قولتلها شوفتى انتى جسمك كدا يحرك اجدع دكر وعودك ده الرجاله بيسموه المهلك يعنى يخلص على اى راجل ضحكة ضحكة من قلبها طبعا معنويتها مرتفعه وكدا قالتلى انا مش عارفه من غيرك كنت عملت ايه وخلصت الجهاز وقولتلها بكره هاجى انضف الجهاز من التراب من جوه واجيب معايا مسدس الهوى قالتلى اوكى ومنحرمش منك روحت يومها وانا جوايا احساس انى عايزها وخايف من انها تكرهنى وممكن تصيح وتبقى فضيحه المهم تانى يوم روحت عندهم وكانو برده العيال نايمه دخلنا على اوضة الجلوس مكان الكمبيوتر واتكلمنا شويه مع بعض وبدأت اسال اساله محرجه ليها يعنى بس بالطريقه وهى بتجاوب بحسن نيه طبعا وانا بعرف من كلامها هوا بينام معاها كل اد ايه دلوقتى و هى بقت بتحس بالسعاده والاشباع معاه ولا لا وطلعت جواها نار مستخبيه وبدأت تحكى وتحكى وانا اسمع وزبى على اخره قولتلها انا هفك الكيسه بتاعت الجهاز وانا سامعك و كملت كلامها وانا خلعت الجهاز ونظفته وهزرت معاها بمسدس الهوا ورفع القميص اللى كانت لابساه والمره دى مكنش فى حاجه تحتيه خالص وشوفت كسها المنتوف اللى لما شوفته حسيت انى نفسى اكله اكل وادخل فيه زبى على طول وبدأت هى تقولى بس وكفايه بقى وانا ازيد وانتهيت من تركيب الجهاز والا انى نسيت اركب بعض السلوك فى الجهاز وقولتلها ممكن تساعدينى وترفعى الكيسه وانا هحط السلوك الناقصه قالتلى طبعا ورفعت الكيسه وانا بحركه خبيسه جيت من ضهرها وفتحت البنطلوب وطلعت زبى اللى هينفجر من ساعت ما شوفت كسها وظبطه على اتجاه خرم طيزها الكبيره وروحت لازق نفسى فيها مره واحده وايدى حواليها من اليمتين وقال ايه بركب السيلك طبعا هى اتفاجأت من جرئتى دى وقالتلى مش هينفع كدا وانا بعاملك زى اخويا انا تجاهلت كلامها وقولتلها هوا فى حاجه قالتلى هسيب الجهاز وهيقع قولتلها معلش انا اسف ورجعت لورا وهى سابتلى الاوضه وطلعت بره تعيط وانا كان نفسى الارض تنشق وتبلعنى من الخوف من الفضيحه وانا بفكر لاقيت انى لو نكتها هى هتخاف تقول والحاجز اللى بينى وبينها خلاص انكسر وكنت متاكد انى لو روحت على كدا معاملتها معايا هتتغير ومش هشوفها بقميص تانى المهم قررت اغتصبها وطلعت اصالحها وبدأت ابوس راسها وكانت لبست روب فوق القميص واقولها سامحينى وانا اسف ومش قصدى وانا عينى فى الارض ومره واحده قولتلها ماهو اى راجل يشوف جسمك زبه هيقف غصب عنه وانا خالى بهيم ومش بيقدر جمالك ولا حلاوتك وانا بدات احس انى بحبك وانى نفسى انام معاكى معرفش ليه قالتلى انت مجنون ايه اللى بتقوله قولتلها اللى نفسى اقوله من زمان وشديتها من ايديها على الاوضه وكتمت نفسها علشان مش تصرخ وروحت موقعها على السرير وركبت فوقيها وبدات اهددها بالفضيحه وقولتلها صرخى وافضحى نفسك وفضحينى ووقتها خالى هيطلق وعيالك هيتزلوا بيكى مدى الحياه وبدات تقاوم وتزقنى وتشتم وانا مكمل بوس فى صدرها وايدى التانيه على كسها وزبى على اخره لحد ما ضبطه وقومت مدخله كله دفعه واحده فى كسها اللى كان غرقان لبن منها وقوولتلها يااااااه دا انتى تعبانه خالص وهى فى صمت تام من الصدمه بتقولى انا مش مصدقه وانا كملت عصرت بزازها ولحستهم ومسكت الحلمه بسنانى وعضيتها وابوس فى رقبتها اكتر من 5 دقايق وانزل لصدرها وزبى جوا كسها مولع نار ولاقيتها بتفتح رجليها عرفت انها استسلمت لزبى وبدأت ابوس شفايفها اللى طعمهم احلى من الكريز والعسل و جابت هى مرتين تلاته وانا عمال افشخ فيها وزبى على اخره فى كسها هاريها وطلبت منها نغير الوضع لاقيتها ساكته خوفت اقوم من فوقيها تفوق قررت انى اجيبهم الاول بعدين اقوم وفضلت انيك فيها والحس صدرها واعصره بايدى وامص شفايفها لحد ما جبتهم وهكمل المره الجايه
منتديات نسوانجي
منتديات نسوانجي





منتديات نسوانجي | قسم فضفضة الأعضاء الجنسية | الموضوعات العامة غير الجنسية | الثقافه الجنسية والإستشارات الطبية | التعارف بين النسوانجيه | الشعر والنثر والخواطر | ألعاب و مسابقات النسوانجيه | كتابات و قصص السكس العربي | قصص سكس عربى | قصص سكس محارم | قصص سكس السحاق | قصص اللواط والشذوذ والمثليه | قصص سكس التحرر والخيانة والدياثه | قصص سكس مصورة | نكت و كوميكس و فكاهه السكس | أسئلة وأستفسارات النسونجية | صور سكس عربي | صور سكس أجنبي | صور سكس متحركة | صورة قوية وتعليق أقوي | صور اعضاء نسوانجي الشخصية | صور سكس المشاهير | أفلام سكس عربي | أفلام سكس اجنبي | منتدي المحارم والتحرر والدياثة | منتدي اللواط والشواذ والمثليين | منتدي السحاق واللزبيان العام | منتدي السادية والمازوخية | منتدي الأنيمي والهنتاي العام

تعليقات