أحدث مشاركة منشورة

انا وجارتى

منتديات حلمات
منتديات حلمات | النوادي | معرض الصور | المقالات | المدونات | متجر الملفات
مش عارف اقول ايه ولا احكى من فين انا من القاهره فى احدى المدن الراقيه ليا جراتى جوزها شغال فى السعوديه فى يوم لاقتها نازله عندنا وانا كنت نايم صحيت بسلم عليها بتقولى اللاب مش عارف مالو ومش عارفه اكلم جوزى على النت قوتلها هاتيه اشوفه المهم نزلتو نسيت اقولكم انها امراءه من الاخر صاروخ صاروخ جااااااااامده فى كل حاجه بس انا عمرى ماتخيلت انى ممكن انام معاها المهم نزلت اللاب لاقيتو مش فى حاجه هيا كانت قايللى مش تبصى فى فولدر الدى قوتلها لا طبعا المهم وانا بشوف اللاب بصيت على الفولدر لاقيت صورها بقمصان نوم وعريان وبلاى شكلها كانت بتعتها لجوزها المهم خليت اخويا يطلع اللاب ليها لاقتها اتصلت بيا قالتلى اللاب مش شغال قولتلها ازاى يا طنط انا شوفو سليم قاتلتى تعالى طيب قولتلها اوك طلعت عندها قاتلى خش هيا عندها بنت صغيره كانت قاعده معاها المهم قاتلتى ثوانى وجايه لاقيت البنت الصغيره دخلت تنام وهيا خرجت لابسه عابيه شفاف خالص الاندر والبراء باينين انا زبرى وقف ومكنتش قادر لاقتها بتقولى عامل ايه وخطبتك عامل ايه قوتلها تمام تشرب ايه ومش عارف ايه وفجاه قالتلى ممكن اطلب منك حاجه قوتلها اكيد يا طنط اتفضلى قاتلى المس شفيفك انا استغربت قالتلى بصراحه انت عجبنى قوتلها طيب وبعدين قالتلى ابوسه من شفيفك بس قولتلها ماشى قربت منى زبرى وقف وقفه مش شوفتها فى حياتى وهيا بتقرب منى ومن شفيفى حط اديها على زبرى روحت قربتها منها وحطيت شفيفها كلها فى شفيفى راحت مدخله اديها جوه الشورت وانا مسكت صدرها قالتلى تعالى جوه انا قعت السرير قالعت العبايه لاقيت اندر وبرا ولاد متناكه جااااااااااااااااامدين قوى قوى قوى نامت جنبى على السرير وماسكه زبرى روحت اول ما دخلت ايدى بين الاندر قالتلى اه اه اه قوتلها امصوهوليك قاتلتى ياريت ياريت روحت اتعدلت قالتلى نام العكس على بطنى خلى زبرك فى بوقى امصهولك وانت مصلى كسي عملت كده لاقيت كسها مولع مولع وطعمه جاااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااامد وهيا كانت بتمص بضانى كتيررررررررررر كتير كتير اتعديت جبت اول عشره بين صدرها حطيت زبرى بين صدرها الجاااااامد لبن كلو لبن وبعدين دخلتو فى كسها كتير كتير وكان يوم مش يتنسى

source https://www.daja.cafe/topic/5459-%D8%A7%D9%86%D8%A7-%D9%88%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D9%89/?do=findComment&comment=5535
منتديات نسوانجي
منتديات نسوانجي





منتديات نسوانجي | قسم فضفضة الأعضاء الجنسية | الموضوعات العامة غير الجنسية | الثقافه الجنسية والإستشارات الطبية | التعارف بين النسوانجيه | الشعر والنثر والخواطر | ألعاب و مسابقات النسوانجيه | كتابات و قصص السكس العربي | قصص سكس عربى | قصص سكس محارم | قصص سكس السحاق | قصص اللواط والشذوذ والمثليه | قصص سكس التحرر والخيانة والدياثه | قصص سكس مصورة | نكت و كوميكس و فكاهه السكس | أسئلة وأستفسارات النسونجية | صور سكس عربي | صور سكس أجنبي | صور سكس متحركة | صورة قوية وتعليق أقوي | صور اعضاء نسوانجي الشخصية | صور سكس المشاهير | أفلام سكس عربي | أفلام سكس اجنبي | منتدي المحارم والتحرر والدياثة | منتدي اللواط والشواذ والمثليين | منتدي السحاق واللزبيان العام | منتدي السادية والمازوخية | منتدي الأنيمي والهنتاي العام

تعليقات